Πληροφορίες αποστολής

Παράδοση προϊόντων με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών από την καταχώρηση της παραγγελίας ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών σας παραδίδει την παραγγελία στη διεύθυνση αποστολής που έχετε δηλώσει.

Έξοδα αποστολής εντός Ελλάδας

Για αποστολή παραγγελιών εντός Ελλάδας τα έξοδα αποστολής είναι 2,20 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Εάν η αξία της παραγγελίας είναι μεγαλύτερη από 39€, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει την παραγγελία ή δεν μεριμνήσει για την έγκαιρη παραλαβή της ή την ακυρώσει αφού την στείλει σε αυτόν, ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας που δεν παραλήφθηκε ή ακυρώθηκε.

Έξοδα αποστολής στο εξωτερικό

Τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες στο εξωτερικό εξαρτώνται από τη χώρα στην οποία θα σταλεί το δέμα. Ο ενδιαφερόμενος πελάτης καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά ή e-mail για να ενημερωθεί για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας του.

Χρόνος αποστολής και παράδοσης

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από το κατάστημά μας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών από την καταχώρηση της παραγγελίας ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Για παραγγελίες που πληρώνονται με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, η πληρωμή πρέπει να επιβεβαιωθεί πριν από την αποστολή.

Διαδικασία παράδοσης παραγγελίας

Η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών σας παραδίδει την παραγγελία στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Σε περίπτωση απουσίας κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, η εταιρεία ταχυμεταφορών θα αφήσει ένα σημείωμα ειδοποίησης για να επικοινωνήσει μαζί σας και να ορίσει νέα ημερομηνία και ώρα για την παράδοση του δέματος.

Έλεγχος συσκευασίας και προϊόντος

Όλα τα προϊόντα ελέγχονται διεξοδικά πριν από κάθε αποστολή και τοποθετούνται σε ειδική συσκευασία. Κατά την παραλαβή του δέματος πρέπει να ελέγξετε παρουσία του εκπροσώπου της εταιρείας ταχυμεταφορών ότι το δέμα δεν έχει αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί με οποιονδήποτε τρόπο.

Εάν το βρείτε, θα πρέπει να ελέγξετε τα προϊόντα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών για να βεβαιωθείτε ότι παραμένουν άθικτα και σε καλή κατάσταση. Εάν διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, θα πρέπει να ειδοποιήσετε αμέσως την εταιρεία μας και να αναφέρετε το περιστατικό. Εάν τα προϊόντα όπως περιγράφονται παραπάνω δεν ελεγχθούν, η Mirmiridia δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά στα προϊόντα προκληθεί κατά τη μεταφορά.

Συλλογή από το φυσικό κατάστημα

Σε όσους πελάτες επιθυμούν να μην επιβαρυνθούν με έξοδα αποστολής, η εταιρεία μας δίνει τη δυνατότητα να παραλάβουν την παραγγελία τους από το φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στο ΤΙΓΑΚΙ ΚΩΣ ΤΚ 85300 Δωδεκάνησα.